Posted by : Admin 18 aprilie 2012

Cei de la Playtech au lansat un concurs destul de simplu zic eu,adica nu trebuie sa strangi nustiu ce Like-uri,voturi,si alte cele,tot ce trebuie sa faci este sa completezi un formular simplu,in acel formular este un loc in care trebuie sa Introduci trei produse ca sunt la promotie pe site-ul Azerty.ro,asa ca m-am inscris si eu.

Adoua parte a concursului,este sa scrii pe blog (daca ai) un articol despre ce ti-ai dori sa primesti cadou de Pasti.
Ce imi doresc eu este o "jucarie",mai exact un aparat foto(DSLR),si anume DSLR Nikon D3100 kit 18-55 VR. Sa fac si eu niste poze calumea:),cand fac o poza sa simt ca am ceva cu adevarat bun.

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Alexandross Blog -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -